Downloaden met een nieuwsserver

Vandaag hoorde ik van een vriend dat je van alles kan downloaden met een nieuwsserver.
Na een paar uur rotzooien kwam ik erachter dat je middels het programma Spotnet en een nieuwsserver van alles kan downloaden.
Ik heb een soort test account afgesloten bij een bedrijf dat nieuwsservers aanbiedt.
Met een handleiding op een website kwam ik erachter dat het helemaal niet moeilijk is om te downloaden met een nieuwsserver.
Het programma Spotnet maakt downloaden erg makkelijk heb ik ontdekt.
Ik hoefde alleen het nieuwsserver adres in te voeren en de logins van de nieuwsserver.
Daarna moest ik een paar uur wachten tot Spotnet alles had gedownload.
Het blijkt dat je bijna alles kan downloaden. Ook met binsearch een NZB zoekwebsite
De reacties van sommige leden op Spotnet vind ik naar, ze schelden en klagen erg veel over niets.  Ik ben begonnen met het downloaden van een ebook over Android.

Het lukt me alleen niet om hele oude dingen te downloaden… weet niet waarom.
Het is in elk geval een makkelijke manier om aan dingen te komen die je anders nooit
tegenkomt.   Ik ga er in de komende dagen eens verder naar kijken.

Nieuwsgroepen met een nieuwsserver

Alles is ingedeeld in nieuwsgroepen Er zijn veel heel veel nieuwsgroepen las ik op Wikipedia.  Ik zocht net met Spotnet naar WordPress, ze hebben zelfs de allereerste versie van WordPress!

wordpress eerste versie

WordPress eerste versie
Druk erop om te vergroten

WordPress lijkt me een handige manier om een blog op te zetten.
Zojuist heb ik die versie gedownload, ik ga er voor de grap eens naar kijken met XAMPP, een programma waarmee je op je eigen computer een server kan opzetten.
Hiernaast een screenshot van de eerste versie van WordPress.
Ik ben de laatste tijd veel bezig met het maken van websites, kan er nog niets van maar het gaat steeds beter.
Wordpress maakt het allemaal een stuk makkelijker.
Ik vind deze blog in elk geval erg makkelijk werken het is allemaal doodsimpel, alles wijst zichzelf wel.
Joomla heb ik ook geprobeerd, met XAMPP, ik snap er niets van… erg onoverzichtelijk.

Tags: , ,

Laat een reactie achter...